lumici-vlci.cz

VÁNOČNÍ SCHŮZKA 22. 12. A BETLÉMSKÉ SVĚTLO NA VODÁRNĚ 23.12. 2015

(20.12.2015 - 10:24)
Vánoční oddílová schůzka proběhne v restauraci EDEN (proti mému zlatnictví), kroj a 100,- Kč na občerstvení. Rozdávání Betlémského světla 23.12. na Vodárně, sraz přímo zde v 13.45 a konec v 16.00 hodin. Skautský šátek na bundě.

SPORTOVNÍ VÝPRAVA 1.11.2015

Martin (06.11.2015 - 09:17)
Prvního listopadu. Sraz v 8:00 na kolínském nádraží. Výpravu vedl bratr Martin, protože bratr Adam musel za prací a bratr Džon měl též hodně práce v Kolíně. Krásné počasí přispělo k dobré náladě. Nastoupili jsme do vlaku a rozloučili se s bratrem Adamem. Několik zastávek a už jsme dojeli do Velimi. Tam se k nám přidal bratr Olmík a dovedl nás do velimské Sokolovny, kde se měli skauti i vlčata připravit na florbalový turnaj. Už u vchodu se nás ujali místní sportovci a v samotném sále jsme se přiv... zobrazit celou zprávu

Oddílová schůzka 3.11.2015

Džon (04.11.2015 - 15:26)
Další stavební práce v klubovně na Orláku nás donutily uspořádat oddílovou schůzku v netradičním prostředí čajovny. Vyposlechli jsme si spoustu informací o pěstování a zpracování listů čajovníků, doporučené způsoby vaření a podávání. Některým bratrům vyhovovalo, že se mohli oddávat novým znalostem poleháváním na polštářích. K výkladu patřila i ochutnávka různých druhů čajů a zajímavých drobnůstek k zakousnutí. Schůzka velmi rychle uběhla a byla opravdu oddechová. Fotky naleznete zde.... zobrazit celou zprávu

SVATOVÁCLAVSKÁ POUŤ 2015

Martin (11.10.2015 - 13:02)
28. září slavíme takzvaný Den české státnosti. Tento rok to připadlo na pondělí a bratr Džon rozhodl, že si uděláme výpravu v rámci Svatováclavské pouti. Protože právě v tento den byl zavražděn sv. Václav svým bratrem Boleslavem. Brzy ráno se sešla na nádraží tři vlčata (bratři Očko, Žabák a Panda) a tři Vlci (bratři Olmík, Malý Džohn a Tarbík). Cesta vlakem uběhla rychle a my dojeli až do Brandýsa nad Labem. Tam jsme se potkali se starostou Orla bratrem Petrem Olmrem a dalšími členy. Vyrazi... zobrazit celou zprávu

Národní technické muzeum v Praze 10. 10. 2015

Džon (10.10.2015 - 12:09)
Návštěva Národního technického muzea v Praze, 10. 10. 2015 Původně byl v plánu výšlap kolem hradu Šternberk, ale nejisté podzimní počasí nás donutilo změnit plán a vyjet si do Prahy. Návštěvu muzea si vybrali kluci sami na poslední výpravě. Na nádraží se nás sešlo osmnáct, vyjel si s námi i Panchy, který přispěl k dobré náladě a Džon měl hlavně pomocníka v hlídání. Cesta vlakem do Prahy rychle uběhla a vydali jsem se se pěšky na Letnou. Castou tam tam nás vedl TT a Kolokan, kteří znal... zobrazit celou zprávu

Výprava řepařskou drážkou

Martin (28.09.2015 - 16:09)
V sobotu 19. září jsme se sešli ráno na kolínském náměstí. Výpravu vedl Petr Olmr, starosta Orla. Měli jsme opravdu štěstí na počasí, protože nám na cestu svítilo slunce a zima nám nebyla. Ještě několik fotek a mohli jsme vyrazit. Také nás doprovázeli tři psy. Došli jsme ke Kolínské řepařské drážce s nádherným nádražíčkem. Koupili jsme si lístky a i pár suvenýrů. Dieselová lokomotiva a celý vlak vypadaly opravdu staře a nádherně. Usadili jsme se a ještě se občerstvovali. Paní výpravčí zapí... zobrazit celou zprávu

VÝPRAVA 19. 9. 2015

Titulka (11.09.2015 - 09:13)
Sraz účastníků v 8.15 u kašny na náměstí, přesun do Sendražic a potom "Řepařskou drážkou" do Býchor. Zpátky pěšky do Kolína na Orlák, kde každý dostane buřta na opečení. Plánovaný konec akce v 17.00 hodin na Orláku. Kapesné na úhradu jízdného, jídlo (buřta na odpoledne dostanou od Orlů) a pití na celý den, sportovní oblečení a na krk skautský šátek ( rozlišovák, který nám dává přehled o pohybu kluků). Výpravu povede Petr Olmr, náš činovník a starosta kolínského Orla. Výprava je součástí připomen... zobrazit celou zprávu

První schůzka v novém skautském roce

Martin (09.09.2015 - 20:52)
Tak jsme se zase po prázdninách sešli na Orláku. Tentokrát výjimečně vlčata i skauti v úterý. Bylo krásně, takže jsme mohli být venku. Všichni přišli v hojném počtu, až jsme se s bratrem Džonem divili. A také všichni v krojích, jak se na pořádnou první schůzku v měsíci sluší. Na začátku jsme si rozdělali ohníček a postavili kolem lavice. Oheň se nám opravdu povedl, protože všichni byli na konci schůzky pořádně začouzení. Bratr Džon přivítal nováčky a říkal, jak to bude v novém roce vypadat... zobrazit celou zprávu

Pietní akt v Kolíně, uctění památky Václava Morávka

Martin (09.09.2015 - 20:15)
Ještě před začátkem schůzek v novém školním roce jsme se sešli v pondělí 7. 9. u budovy Obchodní akademie v Kolíně. Zde proběhl od 14:00 pietní akt u pamětní desky kapitána Václava Morávka. Kolínského rodáka a hrdiny během 2. světové války. Pro nás skauty to ale byl především statečný skautský bratr a vedoucí 2. oddílu v raných letech kolínského skautingu. Dorazili bratři Džon a Martin. Z vlčat bratr Očko a ze skautů bratři Klokan, Modrásek, Tarbík, Malý Džohn, Bandita, TT a Many. Počasí s... zobrazit celou zprávu

Tábor u Jedlé 2015

Kristýna (23.08.2015 - 07:47)